Veenhuizen Open Air – 25 juli 2021 – 12.00-17.00 uur

Wij gaan op pad

Zin in een leuke en leerzame natuurexcursie op een ludieke en ontspannen manier? Samen loop je een route door een natuurgebied, waarbij er stilstaan wordt bij de dingen die je ziet, hoort en misschien zelfs wel ruikt. Marijn van “Wij gaan op pad” zal zoveel mogelijk vertellen, maar je mag ook zelf op onderzoek uit. Wie weet vind je iets interessants om onder de microscoop te leggen. Of ben jij degene die een zeldzaam dier vindt? Marijn neemt ook altijd materialen uit de natuur mee die hij zelf gevonden heeft, zoals dierenschedels of slangenhuid. De excursie is geschikt voor alle doelgroepen. Zin in? Meld je snel aan.

Kosten: € 10,- (inclusief drankje en gebak/ijsje)

Tijd: 11.00 uur (een uur voordat Open Air begint) en om 14.00 uur.

Aanmelden: post@hetverenigingsgebouw.nl De natuurexcursie gaat alleen door bij genoeg deelnemers. https://www.bosexcursies.nl/

Foodtrucks

De Gehaktballenexpres, de Wafelsexpres en de Paupertruck zijn er elke Veenhuizen Open Air weer bij voor koffie, thee, heerlijke versnaperingen, softijsjes of een verfrissend drankje.

Garden Sale

Wil jij met je kleedje je oude speelgoed, kleren, boeken of andere spullen verkopen? Dat kan deze Open Air. We stellen een aantal plekken beschikbaar van 2 meter.

Geef je snel op: post@hetverenigingsgebouw.nl

Dansen en geschminkt worden.

Deze Open Air kan je een dansles komen volgen en geschminkt worden.

Schminken: € 1,-

Dansen 14.00-14.30 en 14.30 – 15.00 uur

Opgeven: post@hetverenigingsgebouw.nl (danslessen gaan alleen door bij minimaal 5 kinderen)

Kraampjes

I Draw by KJ en Ida’s Corner staan ook op Veenhuizen Open Air.

Muziek

Deze Veenhuizen Open Air wordt muzikaal omlijst door Elton and a Friend

Kunst Expositie Rolien Schrik

Rolien Schrik haar werken zijn te bewonderen in Het Verenigingsgebouw. Zij zal er ook elke Open Air zijn om je rond te leiden door het prachtige gebouw en vertellen over haar werken.

Sneak Peak

8 augustus

Foodtrucks, Madelief, Swingkids, Muziek door Elton & Friend, Garden Sale, Cadeaushop Anja.

Garden Sale: we stellen plekken beschikbaar voor een kleedjesmarkt van 2 meter. Wil jij mee doen met deze kleedjesmarkt, geef je dan op snel op, er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar: post@hetverenigingsgebouw.nl