De Panden in Veenhuizen

Veel van de oorspronkelijke gebouwen hebben een naam meegekregen. Hier kunt u ze vinden.....

Het Verenigingsgebouw

Het Verenigingsgebouw is een statig pand met een parkachtig aangelegde tuin en een lange oprijlaan, geflankeerd door een oeroude rode beuk. Het gebouw dateert uit 1922 en was ooit bedoeld als ontmoetingsplek voor het personeel van de rijkswerkinrichtingen in Veenhuizen.

Meer over Het Verenigingsgebouw

Veenhuizen Open Air

Wat gaan we doen deze zomer.....

Vergaderen

Zoekt u een unieke vergaderlocatie in Drenthe? Het Verenigingsgebouw is een schitterend rijksmonument uit 1922 met sfeervolle vergaderzalen voor kleine en grote groepen, voorzien van alle moderne vergadervoorzieningen. Rondom het pand treft u een mooie parktuin en uitgestrekte bossen. De perfecte plek voor een productieve vergadering of meeting!

Meer informatie..

Open Podium

Eén keer per maand organiseren wij in samenwerking met Mainstage Music een laagdrempelig open podium waar amateur muzikanten, vocalisten en muziekgroepen hun podiumkunsten kunnen laten zien. We beginnen de avond al om 20:00 uur zodat de jongste talenten ook een kans krijgen om met een volledige band te kunnen optreden.

Meer Info...

Paupertruck

Gewoon wat gekkigheid op wielen..... en lekker eten!!!

GA -> !!!!
augustus 2, 2021
  • Orgelconcert Jaap de Kok met sopraan Johanna Bart * Koepelkerk Veenhuizen

Wist u dat?

Er bij Het Verenigingsgebouw een oplaadpunt is voor de accu van uw fiets?